30 september 2008

My presious !!

Detta är vår nya leksak.... Med den här kameran blir man snygg som en fotomodell, det är bara att suga in och puta ut som jag brukar säga, med vissa undantag dock... En liten reflextion över minneskort, idag kostade ett minneskort på 1gb 99 :-, jag köpte mitt för två år sedan och då kostade det 599, märkligt....
Det var inte helt lätt att köpa en kamera, många turer blev det men nu är jag nöjd, RIKTIGT nöjd !!
Fredagen som kommer kräver ju sin kamera :)

Annars så kan jag ju meddela att det är oktober i morgon och vi har inte flyttat än, rörmokarn har inte satt på värmen än så just nu så trivs bara isbjörnarna där. Men imorgon så ska jag och dottern och kameran åka dit och ta lite kort, så imorgon ska jag bjuda in er, "mi casa - si casa" som de säger där nere....

-törs du lägga kinden i min hand-

1 kommentar:

Tant Lisa sa...

Det skall bli kul att få se!!!!