9 september 2008

Idag-Ikea !

Idag har jag bättrat på min karma !! Jag och dottern fyllde bilen med tanter och åkte till IKEA ! Det blev en heldag då vi åkte hemifrån kl 9.15 och var hemma vid 17. Jag handlade för 116 :- snacka om mega inköp, en barnslig råtta en barnslig krabba och en kudde !! Jag tittade lite på möbler oxå men jag vet inte vad jag vill ha, det är svårt att fylla ett hus med möbler, missförstå mig rätt... det är ju inte svårt att FYLLA ett hus med möbler men man vill ju lixom att det ska bli lite snyggt/bra/funktionellt oxå funderar på att rata ikea faktiskt... På torsdag börjar den riktiga jakten på möbler då ska sambon invigas i shopping orgien ! Alla frågar varför vi sålde ALLA våra gamla möbler,
- sålde ?? Vi slängde skiten....

-gå ut och var glad-

Inga kommentarer: