23 september 2008

JAG ÄR TRÖTT !!!

Idag har dagen vikit åt att gå på kalas närmare bestämt 74-års kalas ! Det var trevligt inga andra gäster att trängs med utan bara fyra generationer flickor, dottern, jag, mamma och min mormor ! Isabelle höll mycket god min trots väldigt mycket snor i näsan, hon tog till och med en powernap på golvet. Det här med förkylda barn lär än mycket om sig själv faktiskt,för om det skulle vara D som väckte mig en gång i timmen varje natt så kan jag inte ansvara för hur många nätter han skulle leva, men kärleken till sitt barn är ta mig fan störst av allt annat jag upplevt.... men jag vill så gärna sova... kan man slå sitt barn i huvet med en gummiklubba eller ser det illa ut kanske ??

-törs du lägga kinden i min hand-

3 kommentarer:

Sandra sa...

Stackars snorisar!

Kul att ha en sån där dag med bara mormor x2, dotter x3, mammax4... eller hur blir... eh...

vad det gäller SÖMN, kommer du verkligen uppskatta det väldigt mycket i ditt liv en ganska lång tid här i livet, i varje fall jag!!
KRAMIS

.....känd som Frida....... sa...

Man kam nästan tro att du har erfarenhet av sömnlösa nätter
;)

.....känd som Frida....... sa...

Kam....???? Du vet vad jag menar...