26 september 2008

Snart är det dax !

Man är ta mig fasen aldrig sysslolös....
Hur kan tvättkorgen gå från nästan tom till full på mindre än en dag ??? D´s strumpor anfaller i flock och familjens minigris har alltid halva garderoben i tvätthögen....
Själv försöker jag fixa massa saker just nu. dels lite hemlis grejjor som jag inte kan knysta om här och dels grejjor inför den stundande flytten ! Planen är att flytta nästa helg, diverse omständigheter har gjort att huset inte kommer att vara helt klart då men nog så väl inflyttningsbart !
Jag känner mig stressad... Vill ju verkligen oxå hinna till nya MQ i dag men jag antar att det får vänta, lika så Ikea tror jag får vänta, typist vi som skulle inleda en härlig shopping orgie ikväll....

Igår hade Lundell premiär i gävle, han berättar att det är en avskedskonsert, okej jag har hört den förr men tyvärr så är det säkert sant, faan....
Han kommer iallafall på fredag och jag längtar, ja jäklar vad jag längtar !!

-törs du lägga kinden i min hand-

Inga kommentarer: