26 september 2008

Skärp dig Uffe...

Citat från expressen.....

GÄVLE/STOCKHOLM. Ulf Lundell lägger av som artist.

Det meddelade han under turnépremiären i Gävle i går.

- Jag är här för att påbörja ett avsked, sa Lundell från scenen.


slut citat...


Har jag någon kommentar på det här ?

Han är ju min absolut bästaste bästaste idol även fast folk inte kan fatta det. Nästa fredag kommer han till stan och jag är självklart på plats, men vadå, är det sista gången ??? Svikare..... jäkla jäkla svikare..... det finns dom som planerar sin semester efter Lundells turnéplan, vad har han att säga till dom ?

Visserligen så misstänkte jag detta men VILKET SKITBESKED....
Jag är besviken, han kan väl avsluta med lite Rock´n roll i en park iallafall, näe jag är besviken...

Premiär igår alltså, 4 getingar av expressen 4 plus av aftonbladet.

-törs du lägga kinden i min hand-

Inga kommentarer: