5 september 2008

Med spänning !!

Solen skiner, kaffet är fortfarande varmt och dottern sover - En underbar morgon så här långt ! Slog en liten signal till mina poolers på försäkringskassan nyss och blev mycket possetivt överraskad, jag var BARA nr 68 i kön och den beräknade kötiden var bara 8 min !! Anledningen till samtalet var den mindre kaos jag orsakade bland föräldradagarna när jag skulle anmäla dagar åt D i samband med hans semester, den gången ringde försäkringskassan till D och berättade att blanketterna inte kan bli ifyllda på ett mer felaktigt sätt än hans.... Suuuck... Ja ja så kan det gå och jag tror att vi börjar få rätsida på det nu i alla fall, efter mååånga turer fram och tillbaks. Jag vet dock fortfarande inte om det är deras system som är puckat eller om det helt enkelt är mig det är fel på.
Idag ska jag hämta paket på posten, okänt innehåll hittills, men jag misstänker att det är den mega fina sommarpresent som jag skulle få av Mr Music som tack för att jag var medlem där för 1 000 år sedan. Va kan det va.... en penna... en liten ficklampa... spänningen är total, håll till godo jag ska uppdatera er så fort jag vet...

-gå ut och var glad-

Inga kommentarer: