6 september 2008

- Nej tack jag är inte intresserad !

För att stilla många nyfikna själar där ute kan jag meddela att paketet INTE var från Mr Music och sommar-presenten fortfarande går under kategorin -okänt föremål-

Så vad var det för paket då ? Joo under en svag minut i mitt liv för ca tre veckor sedan så ringde en telefonförsäljare från glocalnet till mig, telefonen ringde samtidigt som dottern var galen och maten på gång att bli vidbränd.... jag borde verkligen inte ha svarat, men istället så gjorde jag samtalet kort genom att gå med på ALLT hon sa.... suuuuck.... Så nu kom mitt nya abonnemang tillsammans med min nya mobiltelefon (?) som visade sig vara en riktig skittelefon, trött man blir på sig själv.... Efter att ha suttit i telefonkö i 17 minuter hos glocalnets kundtjänst så får jag returnera hela paketet igen, att jag aldrig lär mig...

-gå ut och var glad-

Inga kommentarer: