22 oktober 2008

Dagens projekt...


Att spika tavlor är en prövning för psyket... iallafall för mig, jag kan se minsta lilla millimeter och jag vägrar att acceptera att en tavla kommer snett. Kvällen har alltså ägnats åt att mäta och mäta och mäta och justera justera justera.... suuuck.... Jag blev iallafall nöjd tillslut och det är EXAKT 11 cm mellan alla tavlorna, jag lovar !
Än så länge så är det bara två stycken som bor i vårt hus.....
.... man undrar ju lite vad de hittar på i mörkret när ingen ser... leker vuxenlekar kanske... just därför har giraffen fått behålla skyddet på än så länge, dagens ungdomar kan få så mycket konstiga sjukdomar !!
- är det nån hemma -


2 kommentarer:

Sandra sa...

Vad gulligt det blir.... vad jag förstår har inte resten av familjen flyttat in än?!?!

Anonym sa...

Korrekt uppfattat... Vi trivs bättre häääär...