11 oktober 2008

Julklappar är kul tycker mamma !

Idag är en sådan dag som aldrig ljusnar.... Detta är en sådan dag som jag nog skulle valt att ta livet av mig på, om jag nu gick med sånna tankar... det gör jag inte... tacka gud för det !!

Idag har jag, Isabelle och Isabelles morfar varit på lite upptäcktsfärd i lite affärer, bland annat var vi och tröck näsan emot skyltfönstret på nya Toys´R us som ska öppna här nästa vecka, jiiipiii... mamma älskar leksaksaffärer (mer än bebisen än så länge faktiskt) !! Vi ska iallafall var där på öppningsdagen, planerar att köpa lite julklappar, det är ju bättre att börja tidigt att handla julklappar, inte för att sprida ut kostnaderna utan för att hinna köpa många fler... finns det typ något tak för hur många julklappar man max kan köpa till sitt första och enda barn ?? Oj oj oj.... många klappar kommer det nog att bli...

-en lätt åldrad romantisk idiot-

Inga kommentarer: