27 oktober 2008

Måndag igen !

Jaahopp måndag igen, men vad gör det för en som inte behöver gå till jobbet ?? Natten har varit underbar !! Jag sov som en klubbad säl mellan 9 och halv 3, det var länge sen jag fått sova så många timmar i sträck så det kändes nästan som om jag kunnat gå upp då ! Det gjorde jag naturligtvis inte utan matade bebisen och trynade vidare !
Kl 9 hängde jag på låset till biljettsläppet för ny Lundell konsert, jag fick asabra biljetter mmoahahahahahah !
Nu sitter jag bara här och väntar.... väntar på min snygga riddare som ska komma på sin finlemmade springare.... eller det var väl inte riktigt sanningen, men jag väntar på min snygga karl som är på väg hem med en släpkärra så vi kan åka till Ikea ! Vi ska äntligen börja fylla vårt hus med möbler !!

-är det nån hemma-

Inga kommentarer: