8 oktober 2008

Städar ingen på maxi, eller ??

Igår kväll hade jag ett hårstrå i munnen, huuu vad det är äckligt, det lixom satt fast bakom kindtanden och var lagom långt för att ligga och kittla i halsen uggabugga... Det faktum att ha ett hårstrå i halsen är jäkligt otrevligt men i det här fallet så överträffas det av historien om HUR det hamnade i halsen : Jag och bebisen var igår kväll på Maxi för att köpa en ny jacka, efter ca 10 jack-provningar så tröttnade Isabelle på att sitta stilla i vagnen och titta på mig hon tog således sin napp och kastade på golvet... som 1000 gånger förr så fick jag sterilisera den i munnen... där av hårstået.... vems det var... Ingen aning men jag tänker helst inte på det för på vägen ut sen så såg jag en karl som jag verkligen önska INTE var den förra ägaren till strået !

-en lätt åldrad romantisk idiot-

3 kommentarer:

Sandra sa...

Trevligt!
Blev de nå´n jacka då!?!

Anonym sa...

HA HA HA!!!

.....känd som Frida....... sa...

Joo då det blev en jacka.... en "finjacka", har ju lite födelsedagar på g !