17 november 2008

Jahopp.. då ska vi se..

Nu har jag letat mig ut lite på internetet för en kort stund och tänkte försöka uppdatera lite, men vad ska jag skriva då ??
Som sagt så lider jag ingen brist på saker att göra i mitt nya hus, ingenting (och då MENAR jag INGENTING) är färdigt. Men vardagen funkar iallafall, Bellisen och jag leker mest i det rosa rummet. Min kära sambo jobbar bokstavligen ARSLET av sig med allt möjligt som har med vårt hus att göra på sin lediga tid och all annan tid ägnar har åt att sova och dra in pengar till bröföda...
Vårt just nu pågående projekt är golvläggning i vårt 50 kvadratmeter stora vardagsrum, det går mycket bra faktiskt, även om det är liiiite psykiskt tärande.... det som inte dödar, det härdar... det gäller även kärleken under renoveringstider....
We keep up the good work...

-det är lite som saknas mig här-

2 kommentarer:

Tant Lisa sa...

vad jag längtat att få läsa Dina bra skrivna texter, Du är så bra på det. Du är på gång igen förstår jag.

.....känd som Frida....... sa...

Nja, snart.... det dröjer nog tyvärr lite till innan internet funkar hemma...