17 november 2008

Sovrummet...

Tv:n är just nu bara en mycket tjusig icke-fungerande möbel... varför ??? Jaa fråga inte mig... det går dock att spela vhs-filmer på den.... nån som har några sånna kvar ???
Om man ska följa rekommendationerna för våra nya sängar så rekommenderas man att "sova in" sin säng, detta betyder att man ska sova i sängen varannan vecka i tre månader.... min fråga, vart ska man sova under tiden ?? I soffan ?? I bebissängen ?? På hotell ?? Detta tål att funderas över...
-det är lite som saknas mig här-

5 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga gardiner, vart har ni köpt dem?

lotta sa...

haha vi har några filmer dock bra barnfilmer =) Det ser kanon ut förutom tv då =)

.....känd som Frida....... sa...

Gardinerna kommer från halens.se
Jag kan starkt rekommendera att skicka efter varor därifrån !

Sandra sa...

Härligt Ugglan!
Får jag flytta in???
Kalas snart....eller?!?!

.....känd som Frida....... sa...

Ugglevänner inbjudes med glädje !!
Kom och ligg i min säng bejby, vi har ju delat säng förr. 80cm säng i gtb tillexempel jösses vilken upplevelse !!