29 december 2008

Kan man träna när man sover ??

Idag är det -10 grader ute... alldeles för kallt för att vistas ute om ni frågar mig. Så vad gör man då ? Man kan tillexempel göra som min kära sambo... ligga och tryna i sängen ( kl är 11.02...ingen kommentar skriven om det...) eller man kan göra som min dotter... ligga och tryna i soffan, vilket är okej eftersom bebisar SKA sova så här dax ! Nops, sova gör jag om nätterna, så själv dricker jag kaffe och tittar just nu på tarzan, den tecknade versionen, det är sann avkoppling fast jag tycker att dagens barnprogram suger faktiskt. Jag minns det som en annan tittade på som barn;
- trolltyg i tomteskogen ! En underbar saga som inte alls är lika bra idag när jag ser den...
- Samson och Sally ! Är det någon mer som minns samson och sally ??
... ehh jag minns inga fler.... dåligt, jag får återkomma om detta !

Idag är jag liiiite (bara lite) sugen på mellandagsrean på stan... men jag vet att jag kommer att ångra mig redan i parkeringshuset så jag tror att jag hoppar det. Annars så berättade D för mig igår om att han skulle ta upp sin träning igen, med början idag... kanske borde jag gå in i sovrummet och fråga hur det går... inte ett ljud där ifrån än och kl är nu 11.14, märkligt...

-en eld ikväll-

Inga kommentarer: