31 december 2008

Mina nyårslöften !

Alltså som jag tidigare sagt har jag detta nyår 2 löften att avlägga... ett som gynnar mig själv och ett som gynnar mitt dåliga samvete OCH förhoppningsvis andra !

1 - Mina självkontroll när det gäller nagelbitande är kass... Så jag ska alltså sluta bita på naglarna FÖR GOTT ! Mina händer ser bedrövliga ut... jag vill inte ens fota dom och visa, tumnaglarna är nog knappt 1 cm, skitäckligt jag vet.... Men nya tider är att vänta !!

2 - Jag har ambitioner att detta år skaffa ett fadderbarn. Sen man själv fick barn har man blivit så blödig... jag kan inte tänka på alla barn som far illa i världen och här sitter jag i mitt nya hus och tittar på tv och äter praliner. Men jag vägrar att betala in pengar till något konto utan att ha en aning om vart de hamnar jag vet vad rädda-barnen-gubbarna har i månadslön och det vägrar jag att främja... Näe jag vill typ lämna bidrag till ett och samma barn någonstans. Jag måste kolla upp detta lite mer tror jag !

Jag har börjat slipa på en summering av 07, den kommer kanske imorgon !

GOTT SLUT OCH GOTT NYTT ÅR !!
....................Happy new year - happy new year........

2 kommentarer:

..Elin alltså... sa...

En summering av 07? Är inte det lite sent när det blir 09 inatt....;)

Anonym sa...

ja ja ja.... 06 07 08.... Vart tar åren vägen ???