6 januari 2009

Det är kallt...

Idag är sista dagen på D´s jättelånga ledighet. Själv skulle jag ha ångest ( jag börjar redan få ångest för att börja jobba och det är flera månader kvar....) men jobbångest är inget som D någonsin drabbas av, inte ens sista dagen på semestern... märkligt tycker jag !
Vädret är lite lustigt nu för tiden, igår var det -18.6 grader idag är det -2 så det svänger snabbt. Men inne är det varmt...!!
Sen undrar jag lite över min sk is-skräck, idag var det säkert 40 pers på sjön, men endå så vägrade jag gå ut långt med barnvagn, är det så konstigt eller ??? Uppenbarligen... D säger att en hel skolbuss kunde köra över utan att det var några problem, den stora frågan är ju vilka föräldrar som skulle låta sina barn sitta i den bussen ?? Näe, om så den jäkla sjön var bottenfrusen så skulle jag inte äventyra det...

-en eld ikväll-

2 kommentarer:

Sandra sa...

På med flytvästen och ut på äventyr vännen!! Lite spänning behöver man om dagarna...
KRAMIS!

.....känd som Frida....... sa...

Äventyr och äventyr... jag kan ju knappt simma i varmt vatten... Näe det blir inget med det se du !! Faktum är att jag tror att DU behöver mer spänning om dagarna !!

Kramis