7 januari 2009

Mina löften !

Jahaa här sitter jag,trots att jag har massor av saker att göra. Tittar jag mig runt omkring så inser man snabbt att "massor av saker" inte är en underdrift... men vem orkar ?? Städar jag i Bellis rum så är det snart kaos igen... Att försöka nå botten på tvättkorgen är en omöjlighet... Plockar man undan skiten är det snart ny skit framme... Som grädde på missären så börjar våran julgran att säga upp sig, D tycker att den är såååå fin medans jag säger att den borde fått mer vatten och nu hänger som en ledsan *p*i*c*k*.... Ja ja är inte detta världsliga problem trots allt ?? Det är faktiskt en bra dag än så länge, jag är både pigg och glad så det verkar dumt att klaga !
Mina naglar har fått en 2mm utväxt faktiskt och ser mycket aptitliga ut just nu, men ett löfte är ett löfte och det ska hållas ! Det andra löftet är fortfarande bara på samla info-stadiet men det går oxå bra några bra adresser har vaskats fram !
Näe... måste göra nått...

-en eld ikväll-

Inga kommentarer: