22 januari 2009

Idag har det varit en...

... mycket bra dag faktiskt och jag tror att jag har gjort mer saker idag än jag har hunnit på hela denna veckan ! En bidragande orsak till detta var ju naturligtvis att min dotter valde att vakna halv sju istället för halv nio... Jag hann att röja upp lite här hemma innan mäklarn kom och jag säger bara så här,
-Han hade fin bil oj oj oj !!
Exakt vad vårt hus + tomt är värt vet vi inte riktigt än men jag misstänker att vi är minst ett par miljoner rikare ................. när vi har betalat av lånena... och då är man väl antagligen både död och begraven.
Efter mäklarbesöket så tog jag mig i kragen och åkte till returpunkten. Där är det skojjigt tycker jag, gubbarna som jobbar där är skojjiga ! Idag hade jag en gammal lykta med mig som behövde en viss isärmontering innan kassering men som en av gubbarna sa...
- Jag fixar det där lilla gumman så du inte skadar dig, kila iväg du !!
- Tack för det televerket sa jag och neg som en sjuåring !!
Sen så åkte jag och kolla läget hos Thaiarna, sen åkte jag hem och kolla på House, sen kom min kompis Casanova, sen lagade vi mat, sen åt vi och nu sitter jag här !
Idag fick jag ett handskrivet brev oxå !! Man blir så glad av handskrivna brev och speciellt av detta slaget;
-BRÖLLOP-
Den kärleken den kärleken !!!

-och kärleken förde oss samman-

1 kommentar:

Tant Lisa sa...

Du är ju för härlig, alltid kul att läsa det vad som händer Er!!!
Skönt med fredag tycker jag!!!