22 januari 2009

Äntligen !

Denna morgon har jag väldigt bra nyheter ! Min dotter väckte mig kl 6.30 och pekade med hela handen mot köket samtidigt som hon intensivt nickade med huvudet. Detta betyder
- HUNGRIG MAMMA !!!
Inget är bättre än när ens barn börjar äta igen efter sjukdom !! Detta är första gången sen i måndags som hon åt ! Mycket skönt !

Själv behöver jag ta tag lite i den missär man oxå kan kalla "mitt hem", jag misstänker att han som ska värdera huset knappast värderar dammet och skiten men iallafall...
Igår så gjorde jag oxå ett välbeprövat misstag, jag gick och la mig med dyngsurt hår... Eller gick och la mig förresten.. jag däckade när jag skulle få min dotter att somna och jag tror faan att hon somnade efter mig. Iallafall så resulterade detta i en mycket mycket facsinerande kuddfrisyr, vilken jag oxå måste försöka få ordning på innan värderingskillen kommer och detta måste göras innan dottern vaknar från sin lilla tupplur.
Jag tror jag börjar med en kopp kaffe till....

-en eld i kväll-

Inga kommentarer: