26 januari 2009

JAG VILL DÖ...

...och ändå har inte jag fått det än !
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om dagen, jag känner mig TOM, inte fysiskt (tack gud) men psykiskt...
Innan kl 4 inatt så hade jag hunnit tvätta våra lakan två gånger och vid sex hugget så fanns det inte en enda ren handduk kvar. Att ha en dotter som okontrollerat bara kräks är en pärs. Vad gör man ?? Hon bara pekar på nappflaska hela tiden... kraken är så törstig men får inte behålla nånting. Själv har jag totalt tappat aptiten och livnär mig i nuläget på saft, jag menar vem kan äta när stora rödgråtna ögon säger - Mamma jag är sååå törstig ??
Belli sover nu och alla hennes tupplurar hittills idag har slutat med kräksattack så jag sitter i detta nu och inväntar nästa...
Kräks kräks kräks.. överallt luktar det kräks !

Näe detta är det värsta som finns, vem f--n tar in detta i vårt land varje år ?? Är det fåglarna ?? Jag vill inte hoppa på en viss ras men kanadagäss har jag aldrig haft mycket till över för, Skjut dom vid gränsen säger jag !!

-skjut mig med din lyckopil-

1 kommentar:

Sandra sa...

Stackars lilla krakar!
Ett tips...dricka så mycket Ni vill!
Alltid stannar det kvar något i Bellisens mage innan hon torkar ut!
Och Du kanske kan hålla Dig uppe!
Socker är alltid bra.....