1 mars 2009

Hej vad det går (mellan pattar och lår) ?!?!?

Nåja, vi brottas fortfarande med baciller här hemma men vad göra... man får glädjas åt det lilla helt enkelt. Så här dags på söndagskvällen så kan jag säga att en viss Gunvald Larsson håller mitt humör uppe ! Filmen har jag inte sett och med tanke på att jag samtidigt bloggar och D spelar något mördarspel bredvid så kan jag knappast koncentrera mig men jag hör kommentarerna och jag älskar den snubben....

Idag har jag försökt ignorerat att jag inte känner mig bra utan kört på iallafall och detta betalar jag för nu med en hals som är helt trasig och en röst som inte existerar... man får göra vissa uppoffringar i livet.... Vi var en sväng på stan blandannat och det blev en påse från indiska och en från apoteket. Vi var oxå en sväng på Bauhaus och köpte diverse stuff som D behövde, han håller på med listerna....

Medan "snickarn" bankade och slog så fixade Belli och jag mat... mmmmm kladdkaka och grädde mmmm !!!! På kvällskvisten så stekte jag en rackarns massa köttbullar oxå som nu ligger i frysen !! Köper du färdiga ?? Det gjorde jag oxå innan jag läst innehållsförteckningen... gaahaaa.....

-en underbar dag-

Inga kommentarer: