16 april 2009

Det är jobb o jobb o jobb o jobb....

"hjälp jag är med i en japansk tvshow...."
Det är underhållning på blandad nivå... mest låg men lite hög ibland !!! :)

Idag skulle min första vecka vara till ända... imorgon ska jag "akutjobba"... övertid första veckan... jag kunde satt min höger hand på det !!! Nästa vecka är det övertid två dagar av fyra möjliga... det är skottpengar på Öberg snart !!!
Idag är jag iallafall lycklig eftersom min dotter INTE grät när jag kom till dagis för hämtning, TACK GUD !! En fröken sa att det hade gått liiite bättre idag, JIIIIPIII, säg att det är på väg att släppa nu !!
Hela min familj sover... D somnade kl 7... jag har alltid sagt att man skulle blitt karl....

-nära havet vill jag bo-

1 kommentar:

Ms H sa...

Jo, livet är jobbigt. Men bra att det funkar bättre på dagis med Isabelle.