19 april 2009

Helgen är slut...

Vart tar helgerna vägen ?? Gick de så här fort innan jag började jobba oxå ?? Helgen har iallafall bjudit på allt och inget så att säga...
Lördagen veks åt att gå på kalas !! Kulit tycker vi !! Tyvärr så glömde virrpannan (läs jag själv !!!) kameran så inga fotobevis kan läggas fram, men eftersom halva bloggeliten var där så kanske det dyker upp nått så småningom.
Idag, söndag så har vi åkte fram och tillbaks hit och dit med en kärra på släp. Tegelpannor och rör, tvättmaskiner och löv... allt skulle till returpunkten !!!
Sen grillade vi korv... jag hade gurkmajjo på mina, det kallar jag lyxkorvar !!!

-nära havet vill jag bo-

3 kommentarer:

JA sa...

Lyxkorv, det lät inte illa det!

Sara sa...

Det är inte bra att du börjat jobba. Macke och jag kollar alltid din blogg när Lina sover på förmidagen. Nu händer det inte så mycket... Kan du inte sluta jobba?

frida sa...

Sara : Jag önskar jag kunde... ska försöka bättra mig !!!