24 maj 2009

Helgen...

... har varit lång och skön !! D har varit sjuk men har äntligen fått penicillin så det verkar som om han kommer överleva denna dödssjukdom (läs halsfluss....) ! Bellis och jag har iallafall försökt att undvika hemmet en aning, just för att slippa bacilluskerna, med framgång än så länge !! Nu har vi blåst faran över och D ska gå till jobbet imorgon vilket jag oxå ska.... långtradardekor står på schemat TACK ÖBERG !!!
I helgen har jag träffat en mycket kär gammal vän ÄNTLIGEN säger jag bara ! Lisa du är bäst !!!! Jag känner ingen annan som är som du, så genomsnäll och rar och asa bra :) !!

Vidare så har trädgården fått sig ett lyft idag D har slitit sitt hår.... han undrar hur mycket mossa man kan ha i gräsmattan utan att det heter mossmatta ?? Själv tycker jag att mossa är bra, det är grönt och mjukt att gå på, problemet är när det regna mycket, då blir det lixom mer som svampaktigt och vägrar att torka det är inte kul...

Näe, nu ska jag gå och lägga mig och fundera på allt kul jag skulle kunna köpa för min lön imorgon.... om jag inte hade ett jätte stort banklån alltså....

-och hon påtar i sin trädgård-

3 kommentarer:

MK sa...

Skulle man inte kunna få se några bilder, både inifrån och från utsidan, på ert hus? Jag tycker att det verkar vara jättefint!

frida sa...

Självklart !!

Tant Lisa sa...

Jag blev väldigt glad att Ni kom.
Blev sandlådan bra??? Isabelle är ju för härlig.