2 juni 2009

Jag slänger ut en fråga...

Jag berättade ju häromsistens att jag köpt mina första leggings... där av min fråga :

De leggings jag köpt är av modell längre, slutar alltså inte en bit upp på vaden, utan slutar där fötterna börjar. De är jeans färgade och jag misstänker att grundtanken är att de helt enkelt ska likna ett par jävligt tighta jeans. Nu har jag köpt en super snygg tröja på gina tricot, tröjan är av lite pösmodell och slutar precis nedanför stjärtamentet... kan jag ha denna till mina leggings eller tror folk att jag "glömt" kjolen då ??? Fattar ni problematiken ?? Borde jag ha någon överdel som är längre ??

Jag vill höra åsikter, tack !!! Allas....
Tack på förhand.
Vänliga hälsningar från en oerfaren...

3 kommentarer:

..Elin alltså... sa...

Du kan säkert ha tröjan till dina "jeans". Så länge den går under röven...(enligt mej då...andra skulle säkert glatt visa arslet i ett par tighta fillingar)

Sofia sa...

Jga tycker nog att du kan ha tröjan till dina leggings. Jag håller med föregående talare att om tröjan når ner under skinkorna så är det OK att ha den till leggings, men inte någon kortare tröja. Men det är ju bara vad jag tycker, det räcker ju med att ta en tur på stan för att inse att inte alla tycker som jag...

frida sa...

Tack tjejer !!

Kanske jag bjussar på en bild när kreationen är på :)