1 juni 2009

Varför inte sova lite till ???

Imorse snoozzzzzade jag med mitt psyke, jag vaknade kollade på klockan och somnade om, jag vaknade efter 15 min kollade på klockan och somnade om... så höll jag på tills jag kollade på klockan och insåg att jag borde gått upp för en timme sedan !!! Min dotter som vanligtvis sover halva natten i min säng och sedan föredrar att väcka sin mamma vid halvsju hugget, hon låg fortfarande i sin egen säng ( stoooort kors i taket) och sov. Klockan var nu 8 och vi ska vara på dagis kvart i nio... Jaa lite stressigt blev det men vi hann !

Idag berättade dagisfröken att Isabelle hade varit ledsen och ropat på mamma mest hela dagen... jag höll masken när vi gick därifrån medans mitt hjärta grät....

Vidare så har jag varit på snigeljakt på kvällskvisten, med en sax klipper jag dem mitt itu, skit äckligt men nödvändigt !

-och hon påtar i sin trädgård-

1 kommentar:

Jules sa...

Sniglar är ett helvete!