21 juli 2009

Idag...

... har vi hunnit en del faktiskt, trots att det obligatoriska regnet kom redan kl 13.30 idag ! Framför allt så var det EFTER 13.30 som det hände grejjer... bäsing och jag tog på oss regnkläderna och gick ut ! Det spöregnade... vi hoppade i alla vattenpölar, vi gick till skogen och plockade blåbär, vi pillade på alla sniglar vi såg (nästan), vi gick till lekparken och gungade och vi passerade familjekooperativet och red lite på en vit häst !! Vi var sååå trötta när vi kom hem och lite blöta, men mycket nöjda med vår tripp ! Sen bakade jag muffins, mycket goda om ni frågar mig - bläääääää om ni frågar bäsing !!
Apropå mina muffins så har en ny köksmaskin flyttat i mitt kök och ärligt talat så kan jag inte fatta hur jag har klarat mig utan den, jag använder den till allt, bara idag tillexempel - amerikanska pannkakor till frukost och muffinstillverkningen !

Inga kommentarer: