23 juli 2009

Tigern.....

Idag har det hänt många bra saker ! Faktum är att det känns som om denna dag har haft fler timmar än en vanlig dag, på ett bra sett då alltså....
Jag började dagen med att koka vinbärsgele - som jag sedan gav bort, så det är bara ut i busken igen ! Sen målade jag i en timme, sen frukost/fika med mamma och pappa, sen fick vi besök, semesterns FÖRSTA umgänge kan man säga ! Det var mycket trevlig och likt sina föräldrar så hungrade våran lilla dotter efter vänner. Njaaaa det gick kanske inte gick så bra för henne som det var tänkt, de andra barnen tyckte hon var aningen skrämmande, kanske hon visade tänderna och gjorde sitt tiger-läte för dem, vad vet jag ??
Vidare så hann vi faktiskt in till Mio oxå för att hämta våra barstolar som anlänt staden idag, kort utlovas inom kort ! Nu sitter jag här och äter mjölkchoklad, en bra avslutning på dagen... blåbärspaj till lunch köttbullemacka till middag och mjölkchoklad till kvällsmat - detta innefattar väl allt i kostcirkeln ??

Inga kommentarer: