11 oktober 2009

Jag är en svag människa....

Det enormt patetiska som hände igår var som följer...
- Jo visst, nya "spring-dressen" kom till användning.... eftersom den låg framme så slet jag på mig den igår kväll klockan åtta när jag i räserfart åkte till enebycentrum för att inhandla en godispåse för 56 kronor..... Usch svaga människa.....

Förövrigt så är min dotter lite konstig idag... trött - varm från tid till tid - spydde lite nyss.... Jättekul eftersom jag till Ullared imorgon, förbannelse !!

4 kommentarer:

Anonym sa...

http://sjukvardsguiden.se/svininfluensa_symptom.html

Sandra sa...

Då är jag en ännu svagare person....Skorna är inte äns inköpta!!!

Elin sa...

Tuva har också varit dålig. Hade jättehög feber och kräktes varje gång den steg. Gick över på typ en dag och det var INTE svinet...och INTE magsjuka...magsjukan som du vet är ju min största fasa ha ha
Hoppas hon kryar på sej!

.....känd som Frida....... sa...

He he, jag undrar vem den anonyme idésprutan är.... Svinet själv kanske !!