14 november 2009

Åhhhh vad rooooligt !

Tyvärr har min blogg för tillfället blivit en sådan del av mitt liv som går under kategorin " det gör jag sen", mest på grund av att jag inte har en susning av vad jag ska skriva... när jag loggar in ( vilket jag gör nästan varje dag) så skriver jag ett par rader.... grunnar på de rader som just skrivits.... raderar, skriver några nya.... raderar...loggar ut....

Blaha blaha blaha blaha... vilken rolig blogg jag har....

Idag är det iallafall Lördag och det är en trevlig dag ! Ikväll ska jag berätta i detalj vad jag gkort idag, det är dagens uppgift !

2 kommentarer:

Sara sa...

Jag vet hur det känns. Min blogg har på sistone bara varit fylld med gnäll. Då är det kanske bättre att inte skriva något alls.

Tant Lisa sa...

Kul att Du skriver nåt!!!!