16 november 2009

IG på uppgiften...

Okej, lördagens uppgift gick ju så däääär.... Nåja jag får väl skylla på att jag och Isabelle hade fullt upp. Den som undrar vart pappan i familjen är så kan jag meddela att han har skaffat sig YTTERLIGGARE en leksak... suuuck.... man är inte äldre än man känner sig hävdar han, så rätt men ändå så fel lixom.... Jag blir så trött !!

Idag har varit en aningen underlig dag, annars börjar mitt liv och mina veckor flyta samman lite där varje dag är den andra lik, typ;
-gå upp
-åka till dagis
-åka till jobbet
-jobba
-åka till dagis
-åka hem
-laga mat
-sova

typ så här alltså.
Imorse började dagen med att D tog med sig MIN bilnyckel till jobbet, se där, vår ENDA bilnyckel oxå kanske bör tilläggas. Varken jag eller barnet tog oss till respektive dagverksamhet. D fick ju naturligtvis pallra sig hem med nyckeln men den mannen är ju knappast känd för att stressa och jag var skapligt försenad till arbetet. På jobbet kändes det som jag lyckades fumla till det mesta faktiskt och när vi väl var hemma igen hällde I ut 1 liter mjölk på golvet vår ENDA mjölk kanske ska tilläggas även här.
Men det har varit en mycket bra dag trots allt, jag har TJÄNAT närmare 2000 pix !

Inga kommentarer: