21 november 2009

Idag har varit en mycket bra dag !!

Vissa kvällar är sååå mycket bättre än andra som nu tillexempel... D lagar mat medan jag sitter i soffan och dricker rödtjut ! Barnet ligger oxå i soffan men sovandes, så underbart fin när hon sover ! Dagen har bjudit på kalas med väldigt fina presenter dels smycken och dels finfina Odd Molly kläder ( me like very, very much !!!!). Födelsedagen knappar in men än så länge är den på lagom avstånd ! Min födelsedag betyder oxå att jag och D har varit förlovade i 3 år och det är ju på gott och ont, många stormar har fart fram men så är det väl mycket har ju oxå hänt under dessa tre år !
Imorgon ska Belli och jag hitta på nått riktigt kul då pappan är ute i skogen och leker igen, kanske gå och gunga eller titta på vattnet.
Nu ska jag iallafall gå och kolla hur det går för kocken, det börjar osa taco !

Inga kommentarer: