31 januari 2010

Dagen är refererad !

Idag har varit en sådan dag=
Jag gick upp,
jag åt frukost,
jag gick ut och åkte pulka,
jag skottade lite snö,
jag var på JC och köpte knästrumpor (mitt nya favvoplagg),
jag åt mat (observera att jag inte LAGADE mat först),
jag åt semeltårta,
jag la min dotter,
jag duschade,
och ungefär här är jag nu !

Det har varit en mycket skön söndag förrutom det mindre utbrott jag hade på mitt STORA barn (läs sambo...)! Men trots denna slentrian-söndag så har en MYCKET spännande sak hänt idag, Isabelle har blivit en så stor tjej att hon sover första natten i sin "stora" säng, Spjälsängen är alltså bortplockad. Hon verkade tycka det var konstigt med en ny säng men hon somnade på ett kick trots allt. Hur länge hon sover där ska bli mycket intressant att se !
Nu ska jag smörja in min köldskadade super torra kropp och sen äta mackor med ost på...

Inga kommentarer: