1 februari 2010

Låt se... var var jag igår när jag avslutade....huummm.. någonstans i soffan funderande över hur länge min dotter skulle sova själv i sin säng och sen berättade jag något om ostmackor... Jag skulle vilja avsluta med något liknande=
jag åt,
jag sov....

Men så här blev det, typ....
klockan var 9 och D frågar om vi SKA äta nångång ?? Samtidigt hör jag från min dotters rum ett ljud - HHUUÄÄÄÄÄ... typ så...
KRÄKSJUKAN ÄR HÄR NU....
Förbannelse..
Det har varit en hemsk natt, att hålla i detta lilla barn som bara kväljer och kväljer och gråter och gråter...
Suuuuck...
Idag är hon dock som förbytt, hon är pigg och glad och framförallt TÖRSTIG ! Hon "äter" saft med sked och jag befarar att detta kommer vända upp igen men vad ska jag göra ? Drick och spy så parerar jag...

1 kommentar:

Elin sa...

Usch och fy för denna åkomma! Skönt att hon är på bättringsvägen i alla fall. JAg pratade med en ssk förra vintern när Tuva va skitdålig och hon sa att det bästa är att låta dom dricka mycket, även om resultatet blir en kaskadspya. kroppen hinner suga åt sej mer än man tror..plus att det ju är betydligt lättare att spy. Men som sagt...jag hoppas det vänder och att hon numer klassas som kräkfri.
Kram