2 februari 2010

Att kräkas eller inte kräkas...

Magsjukan har gett med sig, jiihuu... Barnet spydde faktiskt inte på hela dagen igår och allmäntillståndet var oförskämt bra. Mammi och Pappi är oxå fortfarande friska men jag är helt inställd på att få det, det är så jag är, så de gånger jag äter äter jag sådant som förefaller "lättspytt"... jag skakar på huvudet åt mig själv, jag är nog trots allt en sjuk människa...
Nu tillbaka till mitt barn, hon gick och lade sig vid halv åtta igår och sover ÄN.... huum detta verkar aningen märkligt klockan är ju nu 11.23. Hon vaknade iofs vid nio och var supertörstig och transporterade sig sedan till "poffan" för att titta på "bompa" men somnade på ett kick. Märklisch...

Vidare så ska det bli action i sovrummet ikväll, eller kanske drama, vem vet ??

Inga kommentarer: