10 januari 2010

Idag har vi varit ute och filat på pulkabacken vi har på tomten. Mannen i hushållet tycker att backen både är kort och sölig och påbörjade således på en ny backstart. Det återstår att se imorgon om vi andra kommer uppskatta den lilla förändring som D har gjort på backen, han avslutade med att gå ut och hälla tre hinkar vatten över "projektet" och sa sedan... - Så där då ska det bara frysa lite....! Jag får återkomma till detta imorgon.

Vidare så har vi pussat farväl av alla tomtarna för denna säsong, skönt tycker jag, sorgligt tycker Isabelle.

Ikväll är det träningspremiär för tjockisens del (läs MIN) det passar ju bra eftersom jag åt en tredjedel av en semletårta igår, jag är en svag människa....

1 kommentar:

lotta sa...

Tjockisen i denna familj börjar sin träning i morgon. Hoppas att det kommer ge resultat bara.