12 januari 2010

Januari börjar året.....

Januari har en tendens till att vara en riktigt surdegsmånad för min del. Jag lyckas alltid med att samla på mig massa "måsten" som bör bockas av i årets första månad... Nyligen ramlade tillexempel tandläkarlappen in, alltid lika kul...not. Vidare så har jag cytologprovtagningen som hänger över axeln på mig som jag bara skjuter upp och skjuter upp, detta måste göras snarast. Om bara vårdcentralen kunde svara på mitt samtal snart så kanske jag kunde få en remiss och bocka av ytterligare en surdeg på listan. Nu när vi snart har passerat halva månaden så har jag bara lyckas stryka en punkt på listan... bilbesiktningen !
Världens mest udda man blev den utvalda att sköta besiktningen, själv intog jag soffläge i väntrummet och väntade spänt på resultatet. Efter 12 minuter kom karln in med ett riktigt stenansikte och säger...
- Hoppas du fick mycket pengar i julklapp....
Kul kille...
Jag kände hur mycket jag HATAR bilar...

sen utbrister karln...
-SKÄMTAR !!! NOLL POÄNG !!!
Kul kille....

Vidare så känns det som om mina vader är för korta för att räta upp min kropp.. någon sa nått om att stretcha... vad ??

Inga kommentarer: