14 januari 2010

Mysteriet...

Inatt har det hänt något jättekonstigt här hemma.
Isabelle har en "Ior" som är megastor, och igårkväll när jag nattade Isabelle så vet jag att Ior låg bredvid Nalle Puh på golvet i Isabelles rum, jag vet det för att hon och jag la de båda gosedjuren på en kudde precis innan det var dags för Isabelle att sova. När Isabelle somnat tittade jag lite på tv och plockade lite här hemma för att tillslut gå och lägga mig, D gick och la sig samtidigt och bla bla bla... kom till sak människa.... jaja, nu till det mystiska, imorse när jag vaknade så låg Ior nerbäddad i soffhörnet i VARDAGSRUMMET !!! Med både filt och kudde....
Spooky....
Jag blir lite oroad över detta, eftersom jag gick i sömnen förr, men nu var det myyycket länge sen. Men allvarligt, har jag börjat leka med Isabelles saker samtidigt som jag sover...håller jag på att få ett psykbryt mån tro ??? Eller har någon annan varit uppe och lekt med Ior mitt i natten ?? Eller har helt enkelt åsnan själv tröttnat på att ligga på golvet ?
Very Märklish

Inga kommentarer: