17 februari 2010

Har någon sett min karl ??

D har inte kommit hem från jobbet än jag lovade att hålla mig vaken till han kom hem men det är segt just nu... Jag försöker allt jag kan att hålla mig vaken och jag vet att klockan faktiskt BARA är 10 över 9 men det är ändå svårt. Det är mest skräp på tvn, det bästa jag hittade va OS faktiskt, trots att jag inte är en sport nörd ! Det är curling och Sverige spelar mot schweiz och jag tror vi håller på att förlora... curlingregler verkar aningen luddiga. Näe helt plötsligt så vann vi med 10 - 7.... märklish...
Vidare så har ett uppslag satts upp på dagisdörren...
" MÅNGA BARN HAR MAGSJUKA HÄR JUST NU !!!"

Amen förbannelse.... Varför....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, neeeej!! Ät vitpeppar som fan nu!! Bättre för mycke än för lite!!//Elin

Sara sa...

På vårt dagis finns det BÅDE vattkoppor och magsjuka. Macke kliar sig och kliar sig, men hittills inget kräks.

frida sa...

Jaa dagis är som en bacillhärd !!
Skönt på sätt och vis att ha haft koppsjukan !!

Sara sa...

Vill Isabelle ha någon uppvaktning av släkten? När?