19 februari 2010

Vad är det för dag idag...!!

1 meter snö och strålande solsken, varför har aldrig jag sånna underbara födelsedagar ?? (kanske för att jag fyller i årets tristaste gråaste bläigaste månad...). Vi har iallafall haft en underbar dag hittills, viss förvirring uppstod dock imorse när vi sjöng och sjöng och sjöng och barnet vägrade vakna...
Nu ska vi gå ut och leka i snön sen ska vi ta en promenad sen ska vi städa sen ska vi, sen ska vi sen ska vi..... osv ! Det lär bli ett par steg idag oxå :) !!
Vidare har jag i dag blåst ballonger så jag är helt svimfärdig... mycket kan man säga om mig men jag har INGA SCHYSTA LUNGOR !!!

3 kommentarer:

Sandra sa...

GRATTIS till ett litet yrväder på sin DAG!!
För övrigt, Ha en Jätte Bra dag, och stega på!!
Toscana here we come!!!!! :-)

Elin sa...

Herregud så fort det går!! 2 år liksom...bara svishat förbi!

Hoppas lilla Isabellinen får en toppendag!!

lotta sa...

Å grattis till stora tjejen. Hoppas ni får en toppendag. Kram