5 september 2010

Jätte trevligt på Din Sko...

Idag var det den stora skoköpar-dagen ! Isabellinnen skulle få stövlar, höstskor och vinterskor, de allra bästa hittade jag på Din Sko, tyvärr var hon som jobbade där den tjurigaste skata jag träffat på länge, hon berättade till och med för min snart 3åriga dotter att "Det här är faktiskt ingen lekplats"!! Nämen ursäkta oss då om vi försöker köpa skor här... Näe jag blev stött som faan... hjälpsamhet noll, nästa gång ska jag se till att barnet är riktigt trött OCH sur innan vi går dit, då ska hon få se på jobbigt barn...
Det blir nog skor där trots allt men åker nog in till butiken i stan !

För övrigt så är jag fortfarande förkyld och allmänt sänkt vilket speglar mitt humör hela helgen !!

4 kommentarer:

Elin sa...

USCH för såna expediter! Klart man blir stött..det fattar dom väl själva att det är lättare att köpa skor till ett barn om barnet i fråga är med?! Eller..tydligen inte i det här fallet då..

MK sa...

Hallåååååå......! Länge sen "nån" skrev här....

Anonym sa...

Kom igen nu, blogga lite vetja!!

Marie sa...

Hej!!
Hamnade här pga att jag såg din rubrik...
Jag jobbar på Din Sko i Ingelsta Shopping, och jag blev lite nyfiken på om det är den butiken som nämns i det här inlägget...?!
Det skulle vara jättetråkigt isåfall, och man ska absolut inte känna sig såhär illa bemött när man kommer till oss!!
Vi ligger i en "familjegalleria", så vi är vana vid stoj och stim, både på jobbet och hemma...:-)
Välkommen tillbaka!!

// Marie