16 maj 2011

Faktum är...

...att dagarna går förjäkla fort !
Jag och kotten gör inte speciellt mycket men ändå är klockan snart middagstid och sen är det snart dax att gå och lägga sig igen...
Idag i och för sig har vi gjort massa saker, bland annat varit på Mvc, vi har oxå jagat runt efter skor till barnet, ingen lätt uppgift kan jag lova, i stadens absolut sista skoaffär (Kalle P) hittade jag trots allt en tunn och luftig jumpasko... av märket Kavat... även plånboken bli tunn och luftig...

Själv skulle jag oxå behöva lite nya skor men min kroppssituation sätter stopp för det, jag har alltid haft riktiga mojje-fötter men NU... ojojoj... jag blir genomsvett om fossingarna av att sitta i soffan och titta på tv, hel najs ! Näe när jag om ett par veckor återigen är en glad motionär så ska jag köpa den nya barfotaskon, den kommer säkert inte att passa min lagon svettiga fot men den är fan det ballaste jag har sett på länge...

1 kommentar:

Anonym sa...

jo känner igen det där med svettningarna när man är gravid.... trots att jag faktiskt var det över vintern så höll jag på att förgås av värme. och fötterna är värst!!