3 mars 2009

Trötta fötter...

Idag har vi varit på språng hela dagen ! Jag och IsabellinnenKorvinnen åkte hemifrån kvart över åtta (!!!) och styrde mot bilbesiktningen, sista dagen för återbesiktning innan körförbud... varför väntar man jämt till sista dagen ??? Nu är det iallafall gjort och nu kör jag ett år till ! Redan på besiktningen kände vi lukten av nybakat mmmmm, vi styrde kosan mot mormor som bakade bröd ! Passade ju perfekt eftersom jag inte ätit frulle än nammnamm tack tack. Sen gjorde vi en shopping rajd på ca fem timmar som inkluderade både stan och maxi...

Min dotter märkte att det lutade åt att hon skulle gå helt lottlös hem från maxi och gjorde det enda rätta, hon hällde jouice över hela brallorna så hennes mamma hade inget val än att gå in på cubus och köpa ett nya torra byxor till barnet, hon är smart den flickan !!

Själv hade jag en liiiten liiiten påsen med mig hem, påsen innehöll den lilla röda nere till vänster!!

-en underbar dag-

1 kommentar:

Tant Lisa sa...

Det är snyggt jag har det med.