7 maj 2011

Ajaj ojoj..!

Det händer mycket.... och inget...!!

Idag har vi varit på betessläpp i kohagen och det var ju en ny erfarenhet. Solen lös och det var riktigt behagligt faktiskt ! En annan ny erfarenhet är öroninflamationen min dotter åkte på inatt... jisses vilken natt... känslan av att ha kickat kokain hela natten hängde i större delen av dagen... Men vad ska man göra, jag har själv aldrig haft öroninflamation så jag vet ju inte riktigt hur ont det gör men med tanke på hur natten har varit misstänker jag att det är mycket smärtsamt. Vid 4-hugget "sprack" nått och sen dess har vi en mindre läcka från örat. 10,30 jourtid på jourmottagningen och en dunderkur med Kovepenin, som min dotter förövrigt vägrar att ta i sin mun ( jag kan inte annat än förstå henne...). Suuuck och stön på dessa förbannade sjukdomar, jag blir galen ! Det som skulle blivit en semestervecka nästa vecka ser ut att bli en vab-vecka...
Som sagt det händer mycket... och inget... jag är fortfarande jättegravid... MEN PIGG OCH GLA KEXCHOKLA !!

1 kommentar:

MJ sa...

Nu börjar det närma sig!